loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Kiwerskiego 47, 31-341 Kraków, od poniedziałku do piątku 9-16

2. Czy mogę dokonać zakupu poniżej 500zł netto?

Niestety na naszej stronie hurtowej minimalna kwota zamówienia to 500zł netto. Jednakże zapraszamy na Naszą Stronę Internetową www.elfrika.pl, na której nie ma "minimalnej kwoty zamówienia".

3. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: przelew na konto bankowe, płatność za pobraniem, płatność gotówką - w przypadku odbioru osobistego.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

5. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.724724214.

6. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponad to po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

7. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Wszystkie informacje na temat czasu realizacji zamówienia będziemy przesyłać bezpośrednio drogą mailową. Zwykle czas dostawy to 1-3dni robocze.

8. Jakie występują formy dostawy?

Można wybrać dostawę firmą Kurierską Siódemka lub odebrać zamówienie osobiście.

9. Ile zapłacę za przesyłkę?

W przypadku każdego zamówienia - dostawa jest bezpłatna.

10. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.724724214.